Tekst łatwy do czytania
Dom Kultury na Witosa
- Dom Kultury na Witosa jest w Katowicach przy ulicy Kwiatkowskiego 32.
- DK Witosa to skrót nazwy Domu Kultury na Witosa.
- W tym tekście używamy skrótu DK Witosa.
- DK Witosa jest częścią Miejskiego Domu Kultury „Koszutka”.
- DK Witosa to miejsce dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
- Możesz tu brać udział w różnych zajęciach i rozwijać swoje zainteresowania.

Tak wygląda budynek DK Witosa.
Budynek jest dostępny dla osób na wózkach.
Co robimy w DK Witosa?
W DK Witosa zajmujemy się kulturą:
- Organizujemy koncerty, spektakle teatralne, pokazy filmów, wystawy.
- Prowadzimy warsztaty na przykład plastyczne i ceramiczne.
- Wydarzenia są dla osób w różnym wieku.
- Niektóre wydarzenia są za darmo, a na niektóre wydarzenia musisz kupić bilet.
Co możesz zrobić w DK Witosa?
- Możesz zapisać się na różne zajęcia.
- Możesz wziąć udział w różnych warsztatach.
- Możesz wziąć udział w koncercie.
- Możesz obejrzeć wystawę.
- Możesz wziąć udział w pokazie filmu.
- Możesz zobaczyć przedstawienie teatralne.
- Możesz zapisać się na zajęcia.
- Możesz kupić bilety na różne wydarzenia.
- Możesz wynająć salę widowiskową, salę klubową, salę konferencyjną.
- Możesz zorganizować swoje wydarzenie.
Co znajduje się w budynku?
Mamy dużą salę widowiskową na wydarzenia:
- Sala widowiskowa jest idealna na koncerty, spektakle, wykłady.
- W Sali widowiskowej jest miejsce dla 200 osób.
Jest sala klubowa na spotkania.
Mamy:
- salę baletową,
- salę taneczno-ruchową,
- sale do gry na instrumentach,
- salę do zajęć plastycznych
- i pracownię ceramiczną.
W holu na parterze jest miejsce na wystawy.
Mamy pomieszczenia biurowe i techniczne.
Chcesz z nami porozmawiać?
Możesz do nas zadzwonić
Nasz numer telefonu to 698 761 121
Możesz do nas napisać wiadomość e-mail
Nasz adres to
Możesz do nas przyjść i spotkać się z nami
Jesteśmy w biurze od poniedziałku do piątku
Możesz do nas napisać list
Nasz adres: Dom Kultury na Witosa, ulica Kwiatkowskiego 32, 40-824 Katowice
Wskazówki dojazdu
Najbliższy przystanek autobusowy: Osiedle Witosa Pętla.
Dalej jest przystanek autobusowy: Osiedle Witosa Centrum.
Informacje dla osób z niepełnosprawnościami
Informacje na temat udogodnień dla osób z niepełnosprawnością znajdziesz w deklaracji dostępności.